Proste ćwiczenia na odchudzanie ud

0
168
Proste ćwiczenia na odchudzanie ud

Odchudzanie to bardzo żmudny i długotrwały proces. Pozbycie się nawet kilku zbędnych kilogramów wiąże się z ciężką pracą, wyrzeczeniami i samozaparciem. By osiągnąć cel trzeba zastosować kilka niezbędnych elementów i wykazać się wytrwałością i silną wolą walki.
Sen z oczu powiek kobiet spędzają zazwyczaj nogi, a konkretnie zbędne kilogramy w okolicach ud. Odchudzanie ud jest tym trudniejsze, że jest to partia ciała, która dość opornie pozbywa się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Aby więc skutecznie i restrykcyjnie podejść do tematu, najlepiej jest wybrać się na siłownię lub aerobic. Pracujący tam trenerzy dobiorą intensywność i rodzaj ćwiczeń, biorąc pod uwagę przede wszystkim odchudzanie nóg. Przeważnie ćwiczenia te stanowią zespół serii, o powodzeniu których świadczy systematyka i silna wola walki. Chcąc jednak zrzucić zbędne kilogramy w domowym zaciszu, warto zaopatrzyć się w płytę CD lub chociażby internet, w którym znajdują się zestawy ćwiczeń stworzone przez fachowców i dobrane do odchudzania odpowiednich partii mięśni. Ćwiczenia te zapewnią uzyskanie zakładanego efektu, nie powodując przy tym nadmiernej eksploatacji organizmu, spadku energii czy pojawienia się efektu jo-jo po zaprzestaniu walk z kilogramami. Odchudzanie ud w domu polega zazwyczaj na wykonywaniu prostych ćwiczeń rozciągających i obciążających dolne partie mięśni. Podstawową zasadą przy tego typu wysiłkach jest skupienie całej uwagi na partiach mięśni, z których chcemy pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym zachowaniu dobrej kondycji pozostałych mięśni. Odchudzanie ud sprowadza się zatem do ćwiczeń, które być może nie należą do zbyt trudnych jednak mogą okazać się wyczerpujące. Jednym z takich ćwiczeń na odchudzanie ud są przysiady. Muszą być jednak wykonane starannie, we właściwy sposób, by nie obciążyć mięśni pleców. Przysiady wykonane poprawnie nie tylko wpływają na odchudzanie ud ale także pozwalają zachować wyprostowaną i zgrabną sylwetkę. Należy jednak pamiętać, aby podczas ich wykonywania mieć prosty kręgosłup a cały ciężar ciała opierać na nogach. Drugim skutecznym ćwiczeniem na odchudzanie ud są wykopy polegające głównie na rozciąganiu wskazanych partii nóg. Można je wykonywać zarówno stojąc, jak i w pozycji leżącej. Leżąc na boku, wpływamy na odchudzanie ud poprzez unoszenie ich do góry i kontrolowane opadanie. W ten sposób, w ćwiczeniach biorą udział wszystkie partie nóg, z których zamierzamy pozbyć się zbędnych kilogramów. Odchudzanie ud można przeprowadzić także za pomocą ćwiczenia z obciążnikiem. Wystarczy usiąść na kanapie czy krześle, nie zapominając o prostej sylwetce, położyć na stopach coś ciężkiego i starać się unieść przedmiot do góry. W takim ćwiczeniu biorą udział wszystkie partie nóg, więc oprócz ud, można mieć też wpływ na kształtowanie mięśni łydek.
Podsumowując, istnieje wiele metod i ćwiczeń na odchudzanie ud. Jednak podstawową zasadą każdego z nich jest systematyczność i upór w walce ze zbędnymi kilogramami. Tylko własne zaangażowanie pozwoli osiągnąć cel a tym samym cieszyć się pięknymi, szczupłymi udami.

http://www.abczdrowia.com.pl/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułRower fajny jest!
Następny artykułEfektowne kreacje

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here